10 Mart 2010 Çarşamba

Yeter Ki!

Yeni bir hayata başladım derken
Yeniden yüreğimin tekrar attığını hissettiğim anda
Gözlerimi seninle açtım ben...
Yanımdaydın melek gibiydin yüzüne dokundum ellerine gözlerine hayat çizgisini çektim belkide ... Vucüdunu tanımak için dokundum sana ....
O kadar güzel o kadar pürüzsüz ve safsın ki benim için ne kadar safsan senin içinde ben öle olmak için kendimle savaş verdim Bir şekilde Hayatla belki de olmadı ama elimden geleni yaptım biliyodum beni sevmediğini ama benim Umrumda deildi seni seviyosam herşeye katlanırdım
Yeterki yanında olayayım
Yeterki yanında uyuyım
Yeterki sana dokınayım başka bişi istemedim senden.....
Kalp atışlarını duymak için yaslandım göğsünü yavaş yavaş yukarı çıktım
Senin nefes alışını dinlemek o kadar huzur veriyodu ki bana...
Her acımı unutturuyodu....
Oturup düşündüm seni izledim aklıma gelen ilk parçayı mırıldandım
Anladım ki ben Malesef yeniden sevmeye başladım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder