6 Ağustos 2009 Perşembe

Seviyorum

Ben sana sevgimi gösterdim...
Ama sen reddettin...
Senin kararın bu ama senden vazgeçmicem....
Seni herşeyden çok seviyorum...
Anla artık!!...
Birlikte olamayız diye bir şey yok...
Çünkü İmkansız diye bir şey yok....
Bu senin gibi insanların kendini kandırması...
Sanki hiç sevmedin (yalancı)
Gözlerimin içine bakıp ''Seni Seviyorum''diyen
Kimdi???....
Ayrılırken bile bakamadın suratıma...
İnci tanesi gibi göz yaşların döküldü o güzel bal rengi gözlerinden...
Ah be o eski günler gelse ...
Bana Tekrar '' Bebeğim'' desen...
Okadar özledimki sesini duymayı...
Sesini duymadan uyuyamazdım...
Huzur veren sesini çok özledim...
Hala sesini duymadan uyuyamıyorum...
Uyusam bile huzurlu değilim....
Çok özledimm sesin seni
Nolur geri dön!!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder