28 Temmuz 2009 Salı

KUZUM ANNEM

Annem sen benim canım
Sen benim yüreğim
Sen benim nefesimsin
Her ne olursa ne geçerse Geçsin aramızda sen benim annemsin...
Bazen yatağıma uzanıp düşüdüğüm tek şey keşke sen beni doğursaydın keşke senin karnında Büyüseydim benim ilk tekmemi sen hissetseydin keşke hastanede ilk sana gülümseseydim... Demediğim günler de olmuyo bunu ilk öğrendiğimde bir şey hissetmedim
Aslında iyi ki benim annemsin
İyi ki 19 yıl bundan sonraki her yaşımda benimle birlikte olucağını biliyorum bana o kadar emek verdin ki hiç bir zaman seni ayırmadım sana kızmıyorum kızamıyorum sen benim meleğimsin...her derdime koşan bir melek.... iyi ki senin kızınım sana gelecek dert bana bana gelen her mutluluk sana gelsin... NE OLURSA OLSUN ANNEMSİN BENİM TEK VARLIĞIMSIN BENİMSİN...BUNDAN ÖTESİ YOK.....SENİ BU DÜNYADAKİ HERŞEYDEN ÇOK SEVİYORUM...KUZUM

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder